zondag 24 maart 2013

Blog 7

Facebook is het onderwerp waar ik het over wil hebben. Sinds enige jaren gebruik ik Facebook en het is begonnen met de opmerking van mijn dochter, die in Amerika studeert, "Mama ga op Facebook dan kun je mij volgen ......". Daarop zie ik haar foto's, filmpjes en al de verhalen die vertellen wat zij daar meemaakt. Hoe langer ik op Facebook zit, hoe meer bekenden vriendjes met mij willen worden. Het is heel erg leuk om te lezen en te zien wat zij allemaal meemaken. Omdat er zoveel informatie op je af komt is het soms vermoeiend om al die informatie te verwerken en er op te reageren.

Zelf volg ik ook de Facebook pagina van de bibliotheek Kennemerwaard. Ik heb op de Kroonappels met het onderdeel "Lezen in de keuken" gestemd, maar jammer genoeg heeft het onderdeel niet gewonnen. Verder is mijn foto "Wild breien in de bibliotheek" door deze Facebook pagina gedeeld.

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rupsje nn, hartstikke bedankt voor het "lenen" van je FB account. Het was heel leuk en leerzaam, maar inderdaad heel vermoeiend om het allemaal bij te houden naast de mail, sms en whatsapp.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vermoeiende van facebook komt volgens mij ook door die "teller" die je verteld hoeveel je gemist/niet gelezen hebt. Die zie je ook bij mail, sms en whatsapp.

      Dat is wel een stresser voor mij.

      Verwijderen

    2. Colin, dank je wel , ik heb dit graag voor je gedaan .

      Verwijderen