zondag 10 maart 2013

Blog 5

Dit weekend gezocht naar mijn naam  Jantien Groothuis in Google. Ik sta geregisteerd als gebruiker van Hyves, Facebook, Google+ en Quilts. Bij de Quilts ben ik onbedoeld in Google terecht gekomen. Dit ging om een artikel in de krant welke geplaats was op een internetsite van de krant. De zoekmachiene van Google neemt  het artikel ongevraagd op.In eerste instantie vond ik dit niet prettig omdat ik dit niet wist. Verder was ik niet bekent met alle pagina's waarop ik te vinden was.

Dat mijn filmpjes en foto's op Google terecht zouden komen vind ik niet erg. In het algemeen let ik wel op wat ik op het internet zet. Op Facebook zet ik ook niet alles, want iedereen kan meekijken.


1 opmerking:

  1. Gek hè dat er dan toch zoveel over je te vinden is dat had ik ook niet verwacht Gr.

    BeantwoordenVerwijderen